fredag 21 januari 2011

Men nej

Jag har ju längtat efter att H&M ska få in det där förklädet som de hade innan jul igen ( i nya vårfärger). Nu finns det på hemsidan, men vad tusan är det för solbrillor de har tryckt på förklädet? Nu blir jag väldigt tveksam om jag vill ha det.. :( Varför måste de förstöra ett annars så fint förkläde? Nu har jag ju också precis sytt ett eget så jag är ju inte direkt i behov av ett förkläde längre.. Men jag kanske beställer hem det och provar det, man kan ju alltid skicka tillbaka det annars.


5 kommentarer:

  1. Hua lät inge vidare att svälja vitpepparkorn :O men är frisk hittills, jobbar lite idag så kanske blir jag inte sjuk :) Hoppas ni mår bra!
    Jättefin förkläde!

    SvaraRadera
  2. hahaha, ja men varför har det tryckt dit ett par fula brills? jag är precis lika frågande som du ;-)

    Kramis

    SvaraRadera
  3. haha såg inte ens brillorna förrän jag läste det.. Undra hur de tänkte egentligen.

    Grattis Wilmer till tanden :-)

    Han har inte direkt slutat frivilligt.. Hade jag gett bröstet hade han tagit det, men bvc sa ju till mig att jag skulle sluta amma på natten för han behöver det inte och för att han inte ska lära sig att vaknar man på natten så äter man. Han vaknar dock flera gånger på natten ändå (men såklart inte av hunger utan av mer vana) och jag måste vagga om honom så än har vi inte vunnit mer sovtid på att sluta..

    SvaraRadera
  4. Eller hur! Jag beställde det ändå, får prova hemma och se vad jag tycker då! :)

    SvaraRadera
  5. Ja, än sålänge klarade jag mig :)

    Verkligen jättekul med ny kamera! Kan man ta finare bilder - som jag längtat! Hehe.
    Behöver man inte be Nim sitta blixtstilla för att bilden ska bli bra :)

    Hoppas ni haft en bra helg, kramis

    SvaraRadera