torsdag 13 januari 2011

Natten

I natt sov Wilmer till 4.30 innan han ville ha mat! Han somnade som han brukade vid åtta i går och vaknade till vid elva tiden av att han låg på mage och inte kom tillbaka på rygg. Då gick jag dit och plockade upp honom och lugnade honom, sen tillbaka ner i sängen direkt och gav honom nappen. Han lägger sig på sidan och somnar om direkt, skönt! Jag tyckte det var alldeles för tidigt för nattamningen innan tolv. Nästa gång jag vaknar är kl 4.30! Då har jag inte varit uppe och ammat på hela natten. Han brukar alltid vaka mellan 00-02 någon gång och vill ha mat, sen igen runt 04-05 tiden. Imorse vakande han vid 7.20, dags att gå upp!

Kan man hoppas på en upprepning? Det vore såå skönt att kunna sova i ett svep så länge..Jaja, man kan alltid hoppas! Bara för det så kommer han väl vakna varannan timme i natt..

2 kommentarer:

  1. Även om det inte är en upprepning (vilket jag ändå hoppas) så är en i så fall ENDA natt av denna kvalisort som en skänk från ovan hihi, inte sant :-)


    Kram på er sötisar!

    SvaraRadera
  2. Ja, det håller jag verkligen med om! Man är glad för de timmar man får.. :)

    SvaraRadera