måndag 24 januari 2011

Vinnarna i Clinidermtävlingen

Vad roligt att så många ville vara med i min tävling här på bloggen, hela nio deltagare! Tyvärr har jag bara 4 gåvopaket att lotta ut. Här kommer de rätta svaren på frågorna.

Frågor:
1. Cliniderms produkter är särkilt utvecklade för en speciellt klimat, vilket?
Svar: Det nordiska klimatet
2. Hudens två viktigaste skyddsbarriärer, vilka är de?
Svar: Penetrations- och fuktbarriären




 Gåvoboxen innehåller:
Active Protection Daycreme 5 ml
Age delay Serum 2 ml
Ultra Soft Cleansing Milk 5 ml
Barrier Reapir 5 ml
Optimal Strenght Night Cream 5 ml
Ideal Balance Skin Tonic 5 ml
Värde cirka 200kr.

..och vinnarna är:

1. H. Lindqvist

Med motiveringen: Min motivering är att jag VERKLIGEN behöver ge mig själv liten egen-lyx.
Som småbarnsmamma sätter man alltid sig sist i alla lägen.
Har dessutom en sjukdom som heter HLA - B27 (form av reumatisk värk)
som gör att allt detta med småbarnsbestyr blir extra tungt och jobbigt.
Nu tycker jag de är dags för mig att kunna frossa lite i något som bara är till för
mig!!  Så underbart det hade varit.

2. Angelica - Life of an angel

Med motiveringen: Eftersom jag har väldigt känslig hud i ansiktet och har svårt att hitta produkter som passar skulle det vara perfekt att få prova cliniderm och få se om de är något för mig.


3. Aurora
Med motiveringen: Jag skulle behöva vinna en gåvobox från Cliniderm då jag nyligen fick mitt 4:e barn. Att ta hand om sig själv har kommit lite på sidan om, vakna nätter och aktiva dagar sätter sina spår. Att få unna sig lite lyxig hudvård hade gjort guld för en sliten men glad mamma. Håller tummarna nu för lite tur.

4. Elin J
Med motiveringen: Min hy har med åren blivit känsligare för dessa kalla, torra vintrar, men det är svårt att hitta bra produkter som verkligen hjälper. Just nu är jag mitt uppe i renovering och målning av vår nya lägenhet och när allt fokus ligger på vilken färg väggarna ska ha och var möblerna ska stå, har jag märkt hur lätt det är att glömma bort att sköta om huden som blir snabbt blir torr och fnasig. Jag är väldigt nyfiken på att testa om Cliniderms produkter kan hjälpa mig hålla huden ung och fräsch!


Grattis! Maila era adresser till mig så kommer paketet med posten så fort som möjligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar