onsdag 5 januari 2011

Tävling Cliniderm - Buzzador

Nu har du chansen att vinna en govåbox från Cliniderm! Jag har fått hem 4 gåvoboxar genom Buzzador och tänker lotta ut dem här.



Gåvoboxen innehåller:
Active Protection Daycreme 5 ml
Age delay Serum 2 ml
Ultra Soft Cleansing Milk 5 ml
Barrier Reapir 5 ml
Optimal Strenght Night Cream 5 ml
Ideal Balance Skin Tonic 5 ml
Värde cirka 200kr.

För att vara med och tävla:
1. Svara rätt på nedan frågor och maila dem till mig på e-mail
2. Kommentera detta inlägg och motivera varför just du ska vinna.

Frågor:
1. Cliniderms produkter är särkilt utvecklade för en speciellt klimat, vilket?
2. Hudens två viktigaste skyddsbarriärer, vilka är de?

Cliniderm's hemsida kan ni få hjälp att hitta svaren. Maila mig era svar på e-mail; malin@renbergfredin.se och glöm inte motiveringen!

Tävlingen pågår till den 23 januari, vinnarna publiceras sedan här i bloggen. Lycka till!

Vill du också bli Buzzador och få testa produkter gratis? Följ denna länk.

11 kommentarer:

  1. Jag är med och har mailat dig ^^

    Varför ska jag få vinna?
    För att jag är en trött och har en tråkig hy som mamma till 2 pojkar och jag behöver något som piggar upp det torra och tråkiga och där det fattas min hy balans att komma tillbaka till den vanliga igen som det var förut.
    Min hy är otrolgit tråkig och tappat all sin glans fast man är mamma så vill man ju se snygg och fräsch ut :)

    SvaraRadera
  2. Hejsan!!!!

    Min motivering är att jag VERKLIGEN behöver ge mig själv liten egen-lyx.
    Som
    småbarnsmamma sätter man alltid sig sist i alla lägen.
    Har dessutom en sjukdom som heter HLA - B27 (form av reumatisk värk)
    som gör att allt detta med småbarnsbestyr blir extra tungt och jobbigt.
    Nu tycker jag
    de är dags för mig att kunna frossa lite i något som bara är till för
    mig!!



    Så underbart det hade varit.

    SvaraRadera
  3. Hej

    Har mailat dig svaren och hoppas nu på lite tur :-)

    Eftersom jag har väldigt känslig hud i ansiktet och har svårt att hitta produkter som passar skulle det vara perfekt att få prova cliniderm och få se om de är något för mig

    SvaraRadera
  4. Hej! Jag vill gärna vara med. Har mailat dig nyss!

    Här är min motivering:
    Jag har testat massvis med produkter och lagt ner massvis med pengar på min hy... den påverkas jättemycket av klimatet här och blir liksom yttorr (speciellt på vintern). Jag tycker inte att något har funkat hitills. Jag skulle jättegärna vilja vinna det här kitet eftersom att det skulle ge mig en chans att få testa Cliniderm - så att jag kan se om det funkar på mig utan att behöva lägga ut en massa pengar på själva testandet!

    Hoppas på tur!
    Kram//Malin

    SvaraRadera
  5. Min motivering är..
    att som små barns förälder har man inte så mycket tid för sig själv och jag blir jätte torr på vintern så det skulle vara trevlig att få prova en liten box av lite lyx!! =)
    // Cornelia

    SvaraRadera
  6. Hej!
    Jag skulle behöva vinna en gåvobox från Cliniderm då jag nyligen fick mitt 4:e barn.
    Att ta hand om sig själv har kommit lite på sidan om, vakna nätter och aktiva dagar sätter sina spår. Att få unna sig lite lyxig hudvård hade gjort guld för en sliten men glad mamma.
    Håller tummarna nu för lite tur.
    /Aurora

    SvaraRadera
  7. Hej!
    Kunde tyvärr inte öppna länken för din mail adress, Vill gärna vara med och tävla.
    Så om du är snäll och mailar över din mailadress så sänder jag över mina svar på frågorna.

    Ha det så bra!
    /Aurora
    aurorajagmed@hotmail.com

    SvaraRadera
  8. Hej Aurora! Sorry! Jag har publicerat min e-mail adress i inlägget nu. Mailar dig också!

    SvaraRadera
  9. Vill gärna testa Cliniderms produkter då den här vintern verkligen gör sitt bästa för att plåga hyn. Har hört mycket bra om produkten men aldrig provat då de är ganska dyra och jag är rädd att det bara ska bli stående i badrumsskåpet. Hoppas alltså starkt på att få en chans.

    *håller tummarna*

    pylonia@home.se

    SvaraRadera
  10. Hejsan!

    Jag är själv en buzzadorare som tyvärr inte kom med i kampanjen. Vilket jag tyckte va jätte trist för jag skulle verkligen vilja prova produkterna. Eftersom jag som många andra blir väldigt torr i vintertid. :)

    MVH Sandra Gullstrand

    SvaraRadera
  11. Min hy har med åren blivit känsligare för dessa kalla, torra vintrar, men det är svårt att hitta bra produkter som verkligen hjälper. Just nu är jag mitt uppe i renovering och målning av vår nya lägenhet och när allt fokus ligger på vilken färg väggarna ska ha och var möblerna ska stå, har jag märkt hur lätt det är att glömma bort att sköta om huden som blir snabbt blir torr och fnasig. Jag är väldigt nyfiken på att testa om Cliniderms produkter kan hjälpa mig hålla huden ung och fräsch!

    Trevlig kväll!
    Mvh Elin J
    (ellebellejul@gmail.com)

    SvaraRadera