lördag 8 januari 2011

Fika hos Linda

I fredags kände jag mig rätt hängig men samtidigt uttråkad. Linda undrade om jag ville komma förbi på fika och hon hade även bjudit hem Towe och Aramis så det kunde jag inte säga nej till. Men det var ett träningspass att ta sig dit med oplogade gångvägar. Funderade på att ta bilen men jag är inte så jättebra på att fickparkera och med all snö så blir ju parkeringsplatserna bara mindre.

Linda hade bakat både citronkaka och kladdkaka, mums!

Här är alla bebisarna, Aramis som snart kryper, Luna i mitten, Wilmer och ryggen på Linda!

2 kommentarer:

  1. Hehe ja han är riktigt busig. Men vänta du bara :D

    SvaraRadera
  2. Jo ganska fria tyglar har jag när det gäller inredning och färgval. Har faktiskt inte alls mycket rosa i inredningen fast det kanske verkar så? :-)

    Oplogade vägar och barnvagn gillas inte men det är ju bättre än att försöka sig på att fickparkera mellan och i snödrivorna så du gjorde ett bra med träningsmässigt jobbigt val :-)

    SvaraRadera