torsdag 13 januari 2011

Lunch och playdate

I dag kom Stina och Linnea och hälsade på oss. Jag bjöd på lunch och fika, Linnea och Wilmer åt gröt och ärtpuré. Wilmer var inte så förtjust i ärtpurén! Han gillade ju inte broccoli heller. Ska han bli en grösakshatare nu?? Hoppas verkligen inte det!




Wilmer och Linnea lekte i varsin amningskudde. :) Wilmer är faktiskt väldigt duktig på att sitta nu men det kändes säkrare att ha honom i kudden när vi fikade. Curlar lite kanske.. :)

Stina, Linnea och Wilmer

2 kommentarer:

  1. Halloj! Tack för idag det var så roligt att träffas igen. Tänk vad stora våra småttingar börjar bli nu. Lite lustigt att Wilmer ikväll börjat försöka sig på krypläge särskilt som vi idag pratade om när barn börjar krypa. :) När du får tid över vore jag mycket tacksam om du kunde skicka mig lite bilder från idag. Jag har inte tittat på mina än men kanske om dina är bättre så kanske jag lånar in dem till vår blogg.

    Kram på er så får vi boka in en ny date snart igen. Tjingeling/Stina

    SvaraRadera
  2. Ja, det var ju supertrevligt! :) Ja de har blivit så stora, tiden går ju så himla fort! Jag kan maila över några bilder, tyvärr är de rätt stora filer men jag kanske kan siza ner dem lite innan jag skickar dem. :)

    SvaraRadera