onsdag 10 november 2010

Vill ha!

Bild lånad från hm.com
Jag hittade det finaste förklädet i H&M's HOME katalog som jag fick hem i brevlådan för cirka två veckor sedan. Tyvärr var ju tydligen alldeles för seg så jag har helt missat det, kunde inte hitta det på deras hemsida och mailade kundtjänst som meddelar att det är helt slut. Neej! Jag som verkligen såg mig själv i detta på julafton.. Vi ska fira julafton hemma hos oss för första gången och då måste man ju vara kittad. Suck, kan inte riktigt släppa det!

Någon som har något tips om var man kan hitta något liknande? Eller någon som köpt det men vill sälja det??  Jag har letat lite på andra ställen men det finns bara vanliga tråkiga förkläden och sånt har jag redan.. Kanske skulle man ge sig på att sy ett eget. Om man orkar..Men det var ju så gulligt att volangen var snesydd och det gör ju det hela lite svårare..

1 kommentar:

  1. jag tycker detta är väldigt fint
    http://www.baldershage.se/forklade-asa-odon-p-1900-c-206.aspx
    (har funnits i rött men fanns inte i lager. Kanske kommer in?)

    SvaraRadera