tisdag 4 januari 2011

Cliniderm

Jag har fått chansen att genom Buzzador att testa och buzza om nya produkter från Cliniderm.



Cliniderms anti-age hudvårdsprodukter är resultatet av ett gediget forskningsarbete och många timmar i labbet. Produkterna är anpassade för det torra och växlande nordiska klimatet, och för att skydda huden mot ålderstecken och den stress vi utsätter oss för genom vår moderna livsstil.

 Har ni några favoritprodukter som ni använder eller testar ni ofta nya produkter?Jag har rätt känslig hy så jag håller mig lätt till en produkt om jag hittar någon som jag gillar.

Anti-age borde passa mig perfekt! Jag har märkt att jag börja få lite små tendenser till rynkor i ansiktet, jag börjar ju närma mig 30.. :( Men det mesta är nog pga av sömnbrist och annat stress i och med omställningen att bli mamma. Men dags att börja tänka på att förebygga hudens åldrande! Man vill ju gärna se lika fräsh ut som Madonna när man är 50. :)

Jag har fått testa nedan produkter.

Ultra soft cleansing milk - En lätt rengöringsmjölk som effektivt avlägsnar smuts och make up samtidigt som den bevarar hudens fuktbarriär. Lämnar huden mjuk och len.
Age delay serum -En dubbelverkande formula som omedelbart ger en synligt jämnare och slätare hy samt en ökad spänst och elasticitet över tiden. Stärker hudens skyddsbarriär och motståndskraft för att stå emot yttre påverkan och motverka framtida ålderstecken.För optimal effekt, använd dagligen under dag- och nattkräm.
Active protection day cream -En dagkräm med antioxidanter som ger ett aktivt skydd mot skadliga fria radikaler.Stärker hudens fuktbarriär för att bättre stå emot yttre påfrestningar. Lämnar huden mjuk och len med ny spänst.

Cliniderms anti-age produkter köper du på apoteket.

Jag började testa produkterna i går så jag återkommer om några dagar med mina synpunkter.

Jag har även fått några govåboxar som jag tänkte lotta ut i en tävling snart. Hoppas några vill vara med och tävla. Håll utkik i bloggen snart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar