måndag 10 januari 2011

Utvärdering Cliniderm

Jag har genom en Buzzadorkampanj fått testa tre produkter från Cliniderm. Dessa produkter köper man på Apoteket. Jag har testat dem i en vecka nu och här nedan ser du mina synpunkter.


Ultra soft cleansing milk - En lätt rengöringsmjölk som effektivt avlägsnar smuts och make up samtidigt som den bevarar hudens fuktbarriär. Lämnar huden mjuk och len.
Mina synpunkter: Som den beskrivs så känns den väldigt "lätt" och inte så mjölkig. Men den rengör bra och luktar gott. Jag gillar att de har en hygienisk pump för lättare dosering.

Age delay serum -En dubbelverkande formula som omedelbart ger en synligt jämnare och slätare hy samt en ökad spänst och elasticitet över tiden. Stärker hudens skyddsbarriär och motståndskraft för att stå emot yttre påverkan och motverka framtida ålderstecken.För optimal effekt, använd dagligen under dag- och nattkräm.
Mina synpunkter: Det kanske är svårt att säga så mycket om denna eftersom jag tror att man måste använda den mycket längre om den ska ha någon effekt. Jag har inte märk att jag fått jämnare och slätare hy ännu i alla fall. :) Den går snabbt in i huden och man känner sig fräsch.

Active protection day cream -En dagkräm med antioxidanter som ger ett aktivt skydd mot skadliga fria radikaler.Stärker hudens fuktbarriär för att bättre stå emot yttre påfrestningar. Lämnar huden mjuk och len med ny spänst.
Mina synpunkter: Dagkrämen känns väldigt lätt och den går smidigt in i huden direkt så man känner sig inte kladdig i ansiktet. Den är lätt parfymerad och doftar gott. Denna har också en hygienisk pump så man slipper kladda med fingrarna i burken.

Jag är väldigt nöjd med produkterna från Cliniderm och kommer att fortsätta använda produkterna. Vill du också prova produkterna? Var med i min tävling!

Vill du också bli Buzzador och få testa produkter gratis? Följ denna länk.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar