tisdag 11 januari 2011

Att göra


Jag älskar ju att skriva listor och just nu i mina anteckningar i min iphone står det såhär under min att göra lista;

Rensa garderoben
Fylla på mitt Twinerix vaccin
Olja in matbordet - vi köpte det för allt för många år sedan och jag minns att det stod att man skulle olja in det typ varje år, det har tyvärr inte hänt ännu och jag har lyckats dra ut på det braaa länge nu..
Sy tygkorgar till badrummet

Vissa punkter är ganska stående från vecka till vecka, men jag har förhoppningar om att jag ska göra två av punkterna denna vecka. Rensa garderoben och olja in matbordet. I alla fall rensa garderoben, hinner jag så oljar jag in matbordet också. Undrar var den där oljan som vi köpte samtidigt som bordet tog vägen igentligen? Jaja, jag börjar nog imorrn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar