torsdag 6 januari 2011

Förkylning och början till mjölkstockning..

Nu är det tydligen min tur att bli förkyld! Det verkar inte som man har så mycket immunförsvar just nu, man är ju sjuk hela tiden..Plus att jag har en början till mjölkstockning i ena bröstet! Suck! :(

Wilmer har börjat få lite majsvälling på kvällen med förhoppning om att han ska sova bättre på det. Vi har gett honom det runt kl sju några kvällar och sen vid åtta ammar jag honom innan vi nattar honom. Men igår fick han det inte förrens vid halv åtta så vid åtta så orkade han inte så mycket mer så jag gav honom bara ena bröstet. Jag började direkt känna lite knölar i det andra bröstet men tänkte att det löser sig i natt när jag ammar honom. Men i natt var han så trött så han orkade inte äta så mycket..

Men efter lite amning nu på morgonen och lite massage i duschen så känns det bättre. Ska man börja byta ut amningsmålen ska man nog inte börja med kvällsmålet..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar