onsdag 5 januari 2011

Seg idag

Lillkillen sov inge vidare i natt så idag är jag död. Känner mig både förkyld, har huvudvärk och är dödstrött. I natt vaknade han varannan timme igen. I går var en bra natt så jag trodde han hade gått tillbaka till att bara vakna två gånger på natten som han annars brukar göra. Men inte i natt som sagt.

Han är mycket bättre i förkylningen och snoret rinner inte alls längre så han borde inte ha störts av förkylningen. Istället sover han nu och har sovit 1h 40 min hittills i sträck. Jag försökte sova jag med men kunde såklart inte somna, jag låg iaf och vilade en timme sen hoppade jag in i duschen. Nu dricker jag kaffe och vatten och försöker bli av med huvudvärken.

Skönt att det är halvdag idag så Niklas kommer hem tidigt!

Hoppas ni får en trevlig dag!

2 kommentarer:

  1. blä. de nätterna med varannan timme är inte roliga :( tur att de är lätträknade. för vår del iaf. imorse vaknade hon två ggr, men första gången var först vid halv fyra så det var ok.
    hon är fortfarande snorig, men hon verkar inte må dåligt så det är skönt.

    haha, hade ingen aning om att det var halvdag och ledigt imorrn. du ser vilken koll man har som mammaledig.. :/

    kram!

    SvaraRadera
  2. Ja, hoppas berkligen han sover bättre i natt. Vad skönt att Luna börjar bli bättre!

    Haha, jag hade inte heller haft koll på det om inte Niklas hade jobbat. :)

    SvaraRadera