fredag 15 oktober 2010

Plötsligt händer det!

Jag är fortfarande lite chockad men i natt vaknade Wilmer endast en gång och ville ha mat! Han somnade halv nio igår, vaknade tio i två och somnande om en kvart senare. Sedan vaknade han inte förrän halv sju nästa gång!! Niklas sa att han hörde att han lät lite vid tretiden, men det hörde inte jag. Tydligen somnade han om igen utan att vi behövde göra något. Jag vaknade till vid fem tiden och var tvungen att gå in och kolla att han levde, men det gjorde han ju såklart! En stund senare hörde jag lite grymtningar, men när jag kom in i hans rum var han helt stilla och sov så det var bara att gå tillbaka och lägga sig. Superskönt! Sen vaknade han som sagt vid halv sju och var jätteglad! Han verkade inte superhungrig heller. Lycka!

Hoppas att det går lika bra i natt. Jag har nog kanske vart lite väl tidig men att gå in till honom och ta upp honom. Han vaknar ju nästan aldrig och är lessen. Jag ska nog försöka vänta lite innan jag går in och tar upp honom, det vore ju skönt om han kan somna om själv om han inte behöver mer mat..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar