onsdag 27 oktober 2010

I love film

Jag har blivit utvald att buzza filmer via LOVEFiLM, så nu väntar jag med spänning på att få hem två filmer i brevlådan. Super smidigt att inte behöva gå utanför dörren för att hyra film, bra för en småbarnsförälder!

Som jag har berättat tidigare här i bloggen så är jag alltså buzzador vilket innebär att jag får möjlighet att testa nya produkter eller tjänster och utvärdera dem. Vill du också bli buzzador så kan du registrera dig här.

Jag har även fått möjligheten att även erbjuda er samma erbjudande att se fyra filmer via Lovefilm gratis i 30 dagar! Bra va? När månaden är slut övergår prova-på-abonnemanget till LOVEFiLM:s filmabonnemang Fast 4 för 99:-/månad. Så vill du inte längre vara medlem efter detta så måste du säga upp ditt abonnemang innan din provmånad går ut ( när du skickar tillbaka sista filmen). För att testa gratis följ denna länk. Hoppas ni får en trevlig filmhöst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar