fredag 8 oktober 2010

Fredag igen

Lindex Shop Online - Amningslinne
Bild tagen från Lindex shop online
Idag tog jag och Wilmer bilen till Sickla köpkvarter. Vi var förbi apoteket ( lämnade tillbaka Tass-salvan), vi var förbi Lindex och jag provade deras amningslinne. Jag får inte plats med brösten i H&M's amningslinnen, de verkar inte ha räknat med att man har stora bröst när man ammar. Men jag såg häromdagen att Lindex har fått in amningslinnen igen så jag ville kolla om det var mer plats i deras. Det var mer plats så jag slog till på ett svart! De var slut i min storlek i den vita tyvärr, annars hade det nog köpt en vit också. Det går ju åt endel linnen, toppar och BH'ar när man ammar. Det läcker ju lätt igenom amningsinläggen och ibland släpper Wilmer tutten så mjölken sprutar!

Wilmer hade somnat i vagnen så jag passade även på att kolla in baddräkterna på Stadium, jag såg på deras hemsida att de hade typ en baddräkt såhär offseason. Jag provade den och slog till. Det kanske inte var den snyggaste baddräkten, men den gömmer i alla fall magen när vi ska på babysim nu i höst. Sen gick vi till ICA och handlade mat till kvällen.

Wilmer var jätteduktig när vi åkte bil, han somnade påvägen dit och var vaken men tyst hela vägen hem tills vi kom till garaget. Då blev han lite lessen, men det gick över när vi kom hem.

Nu har jag precis slängt ihop en jordgubbsparfait och ställt i frysen. Hoppas ni får en trevlig fredagkväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar