torsdag 14 oktober 2010

Inställt läkarbesök



I går på eftermiddagen skulle vi till Karolinska i Solna och träffa en plastikkirurg för att höra vad de kan göra med Wilmers öra. Niklas tog ledig från jobbet för att åka med oss dit. Väl där undrar hon i luckan om det inte är någon som ringt mig, har du kollat mobilen säger hon? Ja, det är ingen som ringt mig! Sen kommer jag på att någon ringde på hemtelefonen på förmiddagen när jag satt och ammade, hemligt nummer så jag kunde ju inte direkt ringa tillbaka. Jag hade ett missat samtal  till efter vår promenad innan vi skulle åka också. Jag trodde det var någon försäljare eller nåt. Tydligen har de ställt in alla besök för denna läkare, antagligen sjuk eller nåt. Suck, varför ringde de inte på mobilen och lämnade meddelande? Väldigt irriterande. Tydligen hade de bokat om vår tid till den 30 November mitt på dagen.

Imorrn ska jag ringa och skälla på dem och be dem att ändra den nya tiden vi fick. Det är ju lite sjukt att om man själv inte avbokar i tid måste man betala en straffavgift men om de inte avbokar så ska man bara acceptera och vara glad?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar