torsdag 7 oktober 2010

Paketet är här!


Paketet med napparna från Bambino är här! :) Älskar att få paket! :) Nu ska det buzzas och delas ut nappar.. Bra att jag ska på första föräldraträffen på måndag nästa vecka så jag har någon att ge nappar till. :)

Jag måste säga att jag är lite besviken på att man bara fick två motiv och att alla nappar är vita. På broshyren är de i flera färger och har iaf ett till motiv, en fjäril. Jag gillar fjärilar. :( Sen är de lite könsindelade, en napp med rosa hjärta och en med ett blått moln. Inga mellan färger som tex grön och röd. Men nu ska inte jag klaga, killar kan väl också ha rosa.. Napparna är väldigt söta iaf! Wilmer ska nog få en av varje. :)

2 kommentarer:

  1. Jag fick oxå napparna igår och reagerade på precis samma saker :-)

    Kram

    SvaraRadera
  2. Kul! :) Har du hunnit testa dem? Jag tyckte att de verkade vara väldigt lång sugnapp på dem, min lilla kille får ju kväljningar av dem. :(

    SvaraRadera