fredag 15 oktober 2010

Dagens aktiviteter

Idag har det blivit två långpromenader, lite shopping och en fika i Sickla. Kallt som tusan på promenaden i morse, men nu på eftermiddagen var det väldigt behagligt. För att motverka allt promenerande unnade jag mig en mudcake (typ kladdkaka) och latte i Sickla köpkvarter. Det var superskönt att sitta ner och fika i lugn och ro, Wilmer sov gott i vagnen och jag passade på att läsa lite bloggar på min iphone.



Jag köpte nya sängkläder och ett nytt badlakan till Wilmer på Hemtex med fina stjärnor på! Mamma och pappa fick en tvålpump. Skorvsalva inhandlades på apoteket, där hittade vi även en ny napp som vi ska prova. Han gillar inte riktigt nappen från Bambino tyvärr. Det blev även en body och tre nya dregglisar från Name it.

Nu blir det snart fredagsmys i soffan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar