måndag 25 oktober 2010

Lite bättre idag!


Bild från en tidigare höstpromenad
 Rösten är iaf tillbaka men jag är väldigt hes så det är fortfarande skönast att vara tyst! Så idag har vi bara vart hemma och tagit det lugnt. Vi missade tyvärr föräldragruppmötet på BVC imorse, de skulle prata om mat. Men jag ska till BVC på torsdag så jag får kolla då vad jag missade.

Det blev iaf en liten promenad till affären så Wilmer fick en längre sovstund. När han sov passade jag på att baka muffins. Måste säga att de tyvärr blev lite torra, jag gjorde helt naturella för att testa. Jag har aldrig bakat muffins tidigare och vår ugn är lite speciell så jag skyller på den. Nästa gång blir de några smaksatta istället. Jag tänkte att Linda skulle få provsmaka dem imorrn om hon vågar. :)

1 kommentar:

  1. Du kan ju alltid köpa en och passar den inte så väntar du bara. Men alltså Nim har typ hoppat 4 ggr.. så jag är glad att vi lånade en. Då den inte används så flitigt. Man behöver ju vara två för att få i honom o såå..lite bök.. Skönt att du mår bättra, kramis

    SvaraRadera