onsdag 27 oktober 2010

Gårdagens besök

Igår tog vi det ganska lugnt hemma, en liten promenad till affären fram och tillbaka bara ( närmsta affär ligger en kvarts promenad bort). Men på eftermiddagen fick vi besök av en till liten björn. :) Luna och hennes mamma Linda! Vi fikade och pratade mellan blöjbyten och mat- och sovstunder för bebisarna. Eftersom jag har vart sjuk så har jag inte träffat någon vuxen människa förutom Niklas på en vecka så det var väldigt trevligt att få prata
lite. Men min röst är inte helt återställd, det låter som jag är i målbrottet typ. Hehe.



Jag tror att Wilmer tyckte det var roligt med besök, han höll låda och var knappt tyst en stund kändes det som.  Roligt att han börjar bli så framåt! Men det är ju lite svårt för dem att leka än så länge. Men tiden går ju så fort, lillkillen är ju snart fyra månader! :)

2 kommentarer:

  1. så fina bilder :) om än en lite butter luna. standard dessa dagar faktiskt haha.. men det går väl över snart hoppas jag.
    tack för en trevligt fika!!

    SvaraRadera
  2. Ja, hon var väl lite trött stackarn! Men hon är så söt i sin björndräkt! :) Ja, hoppas det går över snart! Tack själv för trevligt sällskap! :)

    SvaraRadera