torsdag 17 februari 2011

Torka

Lite dött här på bloggen, sorry! Men jag har inte gjort så mycket denna vecka mer än tråkiga hushållsysslor typ. Jag har deppat lite för det kalla vädret och all snö som gör att det är svårt att ta sig fram. :( Var är våren?

Annars har jag gjort lite mer rödspätta till Wilmer och funderat på andra rätter att laga till honom. Jag försöker utgå från vad vi äter, men jag har kommit på att vi äter väldigt lite grönsaker. :) Så jag får nog tänka om lite.

Idag har vi vart på playdate hos Veronica och Nim, mycket trevligt att äntligen träffas! Jag har läst Veronicas blogg sedan hon var gravid med Nim. Nim är 4 månader äldre än Wilmer. Tyvärr orkade jag inte ta fram min kamera. :( Men Veronica tog en del bilder. :)

1 kommentar:

  1. Hej gumman, var supertrevligt att ha er på besök. TråkNim då som bara sov :P Men jag fick ju några fina bilder, skickar över dem när jag lagt in dem på datorn. Blir nog på söndag.. och så lägger jag upp ngn i bloggen om det är OK :)

    Jaa.. gummistövlar är nog bra att ha nu när man har småttingar i huset ;)

    Ha en bra fredag, stor kram
    Så bokar vi in ngt snart igen :)

    SvaraRadera