måndag 28 februari 2011

Bambino-tävling

Jag har fått chansen att lotta ut tre "mata mig" kit från Bambino. :)

Jag tävlar på Malins blogg om ett "mata mig" kit från Bambino. Tre stycken vinner en tvårättersmatskål med lock och sked plus två extra matningsskedar i olika färger. Tävla här du med!

För en lott i tävlingen lämna en kommentar till detta inlägg. Glöm inte att ange din mailadress.

För två lotter länka med tävlingsbilden och text i din blogg.

Tävlingen avslutas den 18 mars. Lycka till!

26 kommentarer:

  1. Hej! Martin, som har appen, säger att den heter SoundTouch. Det är iaf en bebis som pekar som bild :P Hihi! Kram

    SvaraRadera
  2. jag vill vara med och tävla! Perfekt nu när lillen ska börja äta :)

    Louise och Lowe 4mån
    Louise_remlen@hotmail.com

    SvaraRadera
  3. Vill gärna ha en lott jag också! Bara att hålla tummarna!

    Joh_enna@hotmail.com

    SvaraRadera
  4. Vill gärna vara med och tävla!

    /Linda

    ia_fia(snabela)hotmail.com

    SvaraRadera
  5. Jag vill väldigt gärna vara med, lillgrabben blir 4 månader idag och det är dags att börja med smakisar, klart han vill göra det i stil med skål och sked från Bambino, så praktiskt med lock till skålen! Vi håller tummarna, och dubblar våra chanser med en länk:
    http://frusvensson.webblogg.se/tavling/2011/march/jag-tavlar-pa-malins-blogg-om-ett-mata-mig.html

    2 lotter denna väg alltså.
    Hälsningar Andrea
    andrea.sandell@gmail.com

    SvaraRadera
  6. Jag vill också ta chansen att vinna. Min lilla tjej har precis börjat äta så det skulle passa perfekt / Lisa

    lisalisa_85@hotmail.com

    SvaraRadera
  7. Jag är med och har länkat
    http://mammamuh.blogg.se/2011/february/bloggtavlingar-i-mars.html

    carola(at)officefixarna.com

    SvaraRadera
  8. Jag vill jätte gärna var med ! Jag tar 2 lotter och har länkat här: http://barbados.blogg.se/2011/march/18-mars-bambino.html

    SvaraRadera
  9. Jag vill va med och tävla, med två lotter!
    http://nilssonpettersson.blogg.se/tavlingsblogg/2011/march/miss-malin-18-mars.html

    Kram Annika
    familjenpettersson@hotmail.se

    SvaraRadera
  10. Jag är gärna med och tävlar med en lott. Skålen med locket är ju toppen när man ska ha med sig mellanmål. Hoppas på tur.
    Trevlig helg. Kramar Anna

    SvaraRadera
  11. Hej hej vill också vara med!
    *håller tummarna*

    KRAM

    SvaraRadera
  12. Hej.

    Vi vill gärna vara med och tävla.

    Vänliga hälsningar
    Lisa och Alicia

    lisabeskow@hotmail.com

    SvaraRadera
  13. Hejhej...
    Jag vill också vara med att tävla! :-D
    Har även länkat till dig från min blogg för 2 lotter. Har även min blogg i direkt kontakt med facebook via My blog spot, har många vänner som är småbarnsföräldrar!

    http://mammabohman.blogg.se/2011/march/tavla-du-ocksa.html

    Kram

    SvaraRadera
  14. Jag är med och tävlar :-)
    Har länkat i min blogg
    http://kelascrappar.blogspot.com
    kela46@hotmail.com

    SvaraRadera
  15. Hej!
    Vill gärna vara med oxå. :)

    Mvh Eva

    eva.ehrleen@comhem.se

    SvaraRadera
  16. Jag vill vara med och tävla med två lotter! :)
    Har länkat här: http://loon.blogg.se/tavlingar/2011/march/bambino-2.html

    Hoppas!

    SvaraRadera
  17. Jag är gärna med och tävlar med en lott :)

    SvaraRadera
  18. Jag deltar gärna med två lotter.
    Har länkat här: http://muminmammatavlar.blogspot.com/2011/03/bambino-kit_15.html
    Camilla
    muminmammaliv@gmail.com

    SvaraRadera
  19. Jag deltar med en lott! Min Mollie har precis börjat mumsa gröt och bambinos produkter är ju så bra!

    petra_fridlund@hotmail.com

    SvaraRadera
  20. Hej!
    Jag är gärna med och tävlar om ett matkit från Bambino! Stella, 3 mån, ska snart börja med smakprotioner och då tiden går fort äter hon ju snart mat!

    Länkar på bloggen

    SvaraRadera
  21. Jag är med :-)

    lifeanangel@gmail.com

    SvaraRadera
  22. Vi är gärna med o tävlar

    Emma.rystrom@gmail.com

    SvaraRadera
  23. Halloj.
    Kom på att jag kanske borde prova tävla ändå. Vi är med på en lott och håller tummen för lillans skull. Provade laxgryta igår som hon gillade skarpt så nu är vi igång rejält på fiskfronten. :)

    SvaraRadera
  24. Vill absolut vara med och tävla med två lotter. Skulle vara perfekt till min lilla Maja

    Länkar här
    http://familjengranberg.blogg.se/2011/march/vinn-ett-mata-mig-kit-1.html

    Hoppas på tur
    Kram Linda
    karlssongranberg@hotmail.com

    SvaraRadera
  25. Hej

    Jag vill gärna vara med och tävla skulle pigga upp så här i sjuktider hela familjen har just åkt på magsjuka för andra gången iår... suck.
    karin-e-eriksson@hotmail.com

    // Karin

    SvaraRadera
  26. jag vill vara med och tävla!

    enstrom.linda@gmail.com

    kram linda & luna

    SvaraRadera