fredag 4 februari 2011

Lite skadad..

Idag var vi bjudna till Stina och Linnea på playdate med lunch och fika. Två andra mammor skulle också komma dit med sina bebisar. Vi tog bilen dit, självklart börjar det snöa så fort vi kommer ut från garaget och snöar mer och mer hela vägen dit. Väl där halkar jag i snön som visade sig dölja en ishög, aj aj! Promenaden blir alltså inställd och jag får ligga på Stinas golv för att inte svimma. Jag är lite känslig för blod! :( Jag skrapade bara upp handen annars är jag öm på hand, arm och höger ben, ja typ hela högersidan. Blir nog snygga blåmärken lagom till babysimmet imorrn bitti. :)

Ena tjejen ringer och meddelar att hon inte kan komma pga av snökaoset. Så vi blir några färre ( hon har twins) och vi blev utan promenad. Men Stina hade lagat så goda pajer till lunch och en supergod ananaspaj till fikat så vi är glada ändå!

Lovisa,Wilmer & Linnea
Wilmer var så trött så han tog en power nap i soffan.


1 kommentar:

  1. nämen stackare, tur ändå att du bara smashade i kroppen och inte knoppen ;-/

    Plutt Wilmer, så söt så söt!

    KRAMIS

    SvaraRadera