söndag 6 februari 2011

Me time


När jag fyllde år fick jag ett presentkort på Sturebadet av min snälla pojkvän och i går hade jag bokat in en ansiktsbehandling + frans- och brynfärgning där. Så härligt med lite egentid och få bli ompysslad! Jag gillar verkligen sturebadet, man får låna både handduk, morgonrock, tofflor plus att man får en massa produkter som man får ta med sig hem.

Det kändes lite konstigt att åka buss och tunnelbana helt själv, tur att man har en mobil som man kan surfa på. :)

Det var faktiskt första gången jag var borta från Wilmer en längre stund och det gick jättebra! Wilmer och pappa åt både gröt och drack välling. Niklas fick också prova på konsten att laga mat med en bebis att underhålla. :)

2 kommentarer:

  1. vad mammalyxigt! DET var du värd :-)

    SvaraRadera
  2. Nej klart jag inte ändrat mig, mailar gärna. För varje gång när jag ska kommentera här behöver jag trycka 6 ggr innan den där koden kommer upp. Asjobbigt.. :P

    Men maila mig på vitaminkicken@gmail.com

    Så bokkar vi in ngt!

    KRAMIS :D

    SvaraRadera