onsdag 24 november 2010

Mamma

Mamma och jag för cirka 27 år sedan!
Min mamma har hälsat på oss i två dagar, det har vart supermysigt! Hon kom i går och vi gick på utförsäljningen tillsammans, promenerade runt på stan och frös nästan ihjäl. Det blev en jobbig busstur hem när Wilmer helt plötsligt blev vrålhungrig och blev snabbt riktigt lessen. Jobbigt för mig, honom och resten av bussresenärerna. Vi fick gå av bussen innan vi var framme och sprang praktiskt taget hem i snöstormen så nu blir man väl förkyld också.

I dag hade jag bokat tid hos min frisör för att äntligen färga håret och klippa topparna. Mamma tog hand om Wilmer. Han sov en timme ungefär och resten av tiden röjde han inne på salongen. Min frisör älskar barn och har tre egna så hon var bara glad! Håret känns väldigt ljust just nu, jag har inte riktigt vant mig ännu. Hoppas att färgern lägger sig snart, just nu känner jag mig som en kyckling eller nåt.

Nu har mamma åkt hem i snöovädret. Wilmer kommer att sakna sin mormor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar