tisdag 2 november 2010

Promenaden idag

Idag var första gången jag kunde gå med på promenad med föräldragruppen, de två gångerna tidigare har jag vart sjuk. Men tyvärr verkade det som om det var fler som var sjuka, det dök inte upp någon alls. Så jag fick ta en promenad själv, trist när man ställt in sig på att få sällskap. :(

Wilmer vaknade när jag var påväg tillbaka hem så jag fick ta en extra sväng så han skulle hinna somna om. Jag gick ner till hamnen här i Finnboda och gick förbi utanför Äventyrskontoret där de hade någon filminspelning. Jag blev självklart väldigt nyfiken men försökte låta bli att stirra! Undrar vad det kan vara för film? Jag såg inte så mycket så jag kunde inte se om det var några kända skådisar. De  filmade en fullpackad bil med barn i baksätet. :)



Jag gick iaf vidare och kollade in den nya strandpromenaden som de håller på att göra bort till Saltsjökvarn. Det var väldigt gropigt och lerigt fortfarande så jag gick inte så långt, Wilmer vaknade ju snarare än vad han somnade av det guppiga underlaget. Men det blir nog jättebra när det blir klart!

1 kommentar:

  1. Vad han växer, så söt!

    Tack jag gillar o mixtra med håret :) Så får man se vad det blir, hehe.

    Vad ska ni göra för skoj till veckan då?

    SvaraRadera