måndag 8 november 2010

Helgen försvann fort..

Helgen gick lika fort som vanligt!

Såhär glad var han inte i fredags!

Fredag:  Wilmer sov dåligt på natten till fredagen och var gnällig hela förmiddagen så jag var inte på strålande humör heller trots att det var min födelsedag och allt. Wilmer och jag skulle iväg på klädparty (Me&I) hos grannen kl tolv och jag skulle hinna göra efterätt och ställa i frysen innan för efter det skulle vi få besök av min familj. Tyvärr hade vi glömt att köpa rom till parfain jag skulle göra! Så typiskt. Mamma hade som tur var rom hemma som hon fick ta med sig så det löste sig. Fina presenter och god mat blev det till slut! Tack snälla familjen för alla presenter och det trevliga sällskapet! Wilmer var helt speedad och somnade inte förrens halv tio.


Pyjamashäng i soffan

Lördag: Babysim, Wilmer gjorde två dyk! Annars gick lördagen fort, Niklas och jag gjorde goda cannelloni's med ricotta och spenat, supergott!

Söndag: Wilmer och pappa började bli förkylda! :( Antagligen därför han har vart lite extra gnällig de senaste dagarna, Wilmer alltså.  :) Wilmer bara nös och snorade så jag var lite orolig inför natten till idag. Men han sov faktiskt bra, vakande tre gånger och det är helt normalt.Vi fick sugna lite snor innan nattamningen bara så gick det bra. Mamma fick till och med sovmorgon till halv nio! Det märks att killen är lite sjuk annars brukar han vara superpigg kl sex på morgonen. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar