fredag 19 november 2010

Nya vinterpjuks


Jag insåg att jag nog kommer att behöva ett par varma kängor till vintern så jag klickade hem ett par från Asos för en vecka sedan. Igår när jag kom hem hade jag fått en lapp om att jag hade ett paket att hämta på posten, så idag var jag och hämtade dem! De passade faktiskt rätt bra, jag var lite nervös att de skulle vara för stora. Man vet ju aldrig när man beställer från nätet och inte kan prova innan. Men de är riktigt breda så ovanifrån ser det ut som man har ankfot! :) Men de är rejält varma så mina fötter kommer ha det skönt i vinter!


2 kommentarer:

  1. SNYGGA!
    Vad gav du för dem?
    Kram från oss

    SvaraRadera
  2. Tack! :) De kostade lite drygt 900kr men jag fick 20% rabatt + frakten så det blev under 800kr tillslut! :)

    SvaraRadera