måndag 9 augusti 2010

Wilmer busar med mamma och pappa

3 kommentarer:

  1. Vilken charmör! Tror mig se att han liknar Niklas. Någon fler som tycker det?

    Det är roligt att följa er i dina blogginlägg. Linnea sover också mycket och tidigare har hon haft en del gråtkvällar. Tror det berodde på att hon sväljer en del luft när hon ammar men nu när vi börjat med Minifom droppar har det lugnat ner sig. Skönt. Hoppas på att träffa er snart. Nu när vi är förkylda kanske vi bör ställa in så att inte Wilmer blir smittad men jag ringer dig imorgon så får ni bestämma. Kram kram

    SvaraRadera
  2. Visst är han mysig! :) Vi kollade på bebisbilder hemma hos Niklas mamma och då såg man likheten! Annars säger alla att han är lik mig.

    Okej, vi kanske också ska prova minifom och se om det hjälper. Ja, hoppas ni blir friska snart så vi kan ses! Vore ju så kul och träffa er och lilltjejen. Vi får höras ikväll! kram

    SvaraRadera
  3. han är riktigt charmig! försöker locka fram lika glada miner hos luna, men hon är lite segstartad tror jag visst :) men det är nära!
    jag badar henne runt 9-10 på kvällen. sen får hon mysa lite i min famn, amma lite och sen är det läggdags. förhoppningsvis somnar hon snabbt.. men just nu har det varit svårt. nu ikväll lyckades jag ganska snabbt, men då fick hon somna på mage.. inte optimalt, men om hon mår bra då så får det vara så.
    på natten vaknar hon ca kl 3 och sen varannan timme, en bra natt. men det beror ju på när hon somnar också på kvällen. om en månad eller två kommer jag nog att bada henne tidigare för att få henne i säng tidigare för natten.

    SvaraRadera