måndag 23 augusti 2010

Första dagen själva hemma

Idag har Niklas börjat jobba igen så Wilmer och jag är hemma själva. Natten var bra, Wilmer började med att sova mellan 22-04, sex timmar! Det är andra gången han sover så länge, hoppas han gör det till en vana. Nästa gång vaknade han efter sex. Niklas åkte till jobbet vid halv åtta och vi gick upp tjugo i nio.

Strax före tolv tog vi en promenad med barnvagnen upp till ICA. Jag blev helt slut pga av värmen och den jobbiga backen upp till ICA. Wilmer sov gott i vagnen så jag höll tummarna att han skulle fortsätta sova en stund till när vi var tillbaka hemma. Jag ville gärna hinna äta lunch när han sov, men det var verkligen ingen fara han bara sov och sov. Jag har hunnit tvätta våra lakan och handukar, surfat, fikat m.m, det är lyxigt! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar