fredag 27 augusti 2010

Efterkontroll avklarad


Bilresan gick jättebra, han gnällde lite när jag satt in honom i bilen men så fort jag startade så blev han tyst. Han somnade nog rätt fort. Efterkontrollen gick också bra, men jag slapp göra gynundersökning ( jag trodde det var obligatoriskt) men eftersom jag inte hade några besvär så var det frivilligt. Hon kollade blodtrycket och blodvärdet och allt var bra där också. Wilmer var jättesnäll under besöket, han satt i sitt babyskydd och jollrade och somnade precis när vi var klara. Sen sov han hela vägen hem och sover fortfarande i sin bilstol. :) Jag vill inte störa honom genom att flytta honom.

2 kommentarer:

  1. skönt att det gick bra! trodde också att det skulle vara obligatoriskt med gynundersökning, att det var det som var hela grejen liksom.
    imorgon ska vi på bröllop. ska bli mycket intressant att se hur det går med en liten bebis. blir alltid så nervös i nya situationer.. men så länge babybjörnen åker med borde det vara lugnt.

    SvaraRadera
  2. Precis, jag trodde också att gynundersökningen var hela grejen men tydligen inte. :)

    SvaraRadera