lördag 28 augusti 2010

Sökes: föräldrar med småbarn och bebisar!

Som jag har berättat tidigare så är jag buzzador vilket innebär att jag får testa nya produkter gratis och utvärdera dem. Nu söker de nya buzzadorer som har småbarn och bebisar för deras kampanjer i höst.

De kampanjer de behöver fler Buzzadorer till är följande:

- En kampanj som riktar sig mot föräldrar med barn födda mellan 1 juli 2010 och 1 september 2010. Det rör sig alltså om riktigt små bebisar, och även gravida som beräknas föda inom de närmaste dagarna! Inbjudan till denna kampanj kommer gå ut till målgruppen under september.

- En kampanj som riktar sig till föräldrar med barn födda mellan 1 jan 2009 och 17 mars 2010, det vill säga barn som är ca 6-18 månader gamla. Inbjudan till denna kampanj kommer gå ut till målgruppen inom bara några dagar, så ju snabbare ni registrerar er som Buzzadorer desto större är chansen att ni blir inbjudna till denna kampanj.

Stämmer detta in på er eller känner någon som skulle vilja vara med? Registrera er via denna länk:https://www.buzzador.com/buzzador/index.php?file=u-regstep1&lang=SE&refstr=MaliFred Om ni inte går via denna länk, glöm inte att skriva mitt användarnamn MaliFred, så de vet att det är jag som bjudit in er! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar