onsdag 18 maj 2011

Yoghurt mellis

Jag blev utvald att buzza Jogolino från  Nestlé genom Buzzador. Yohurten är från 10 månader, är osockrad ( obs, innehåller naturligt socker i form av mjölksocker och fruktsocker) och finns i två smaker. Vi fick prova persika/banan. Denna är perfekt som mellis och lätt att ta med sig i väskan.


Sockersöt liten tjej på bilden! :)

Wilmer har agerat testpanel och var tvungen att spexa lite såklart. Wilmer gillade den! Men jag vet inte riktigt om jag tycker att han blev mätt på den? Han kanske behöver äta två. :)




Wilmer har delat med sig till några vänner redan och idag ska föräldragruppens bebisar få smaka.

Vill du också få chansen att testa gratis produkter? Bli buzzador du med!

2 kommentarer:

  1. Vi fick testa samma här hemma och Philip blev inte heller mätt på 1. Och då äter han ändå var 2,5 timme!!! Ibland blir det tillräckligt men ofta får jag komplettera med lite smörgås och då blir det helt plötsligt inte så smidigt längre.. Men gott tyckte han att det var iaf :D

    SvaraRadera
  2. Okej, då är det inte bara jag då. Nää, då måste man ju ha med något mer om man inte ger två då.

    SvaraRadera