onsdag 11 maj 2011

We R Family event

Idag var jag och Wilmer på Café Opera på bloggevent, det var We R Family tillsammans med Loppi som höll i det. De bjöd på Sushi buffé och vi fick lyssna på presentationer av Allt för föräldrar, POP, Yasuragi kids och Silja Line. Jag försökte visa Wilmer Mumintrollet när han var på scen men Wilmer såg inte, det var så mycket annat att kolla på. :) Det är inte lätt att gå på event med en vild bebis som har myror i brallan, man fick lämna vagnen och de hade inga barnstolar så han fick sitta i mitt knä. Det var lite lagom svårt att äta sushi då men det gick rätt bra. :)

Sen var det lite mingel och jag fastnade för in the pocket baby, eftersom vi ska åka utomlands i sommar har jag letat efter någon bra resestol som man kan ha med sig. Wilmer fick prova och jag tror han gillade den! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar