söndag 8 maj 2011

Mammablogg galan 2011

En händelserik helg är nu slut och jag är också rätt slut. :) Men vi har haft väldigt roligt och det har vart skönt med lite egen tid. Här är lite bilder som jag tog med min iphone, jag glömde ta med kameran! :(

Goodiebag! :)


Snygga Olga Rönnberg höll föreläsning och berättade bland annat att corn flakes är foder och att jogga inte är bra.



Fördrink och mingel på terassen utanför hotellet




Jag och Linda


Jag som aldrig vinner lyckades vinna i två utlottningar på söndagen, dels vann jag ett solskydd till vagnen från Axel & Ida och ett ljus från Yankee Candle! :) Tyvärr var vi lite stressade och skulle i väg på ett annat event direkt efter så jag hann inte ta emot vinsterna själv men snälla Angelica tog emot dem åt mig. :)

Tillägg, bild på vinsterna och lite länkar!

1 kommentar:

  1. Hej! Ja, det var roligt att ses i helgen! :) Ska ta mig en bloggrunda hos de jag skrev upp snart, är så kul att kika in till er som jag träffade! Vilken söt liten kille ni har! :)

    Kramar Rebecca

    SvaraRadera