söndag 1 maj 2011

Vitare tänder



Jag fick hem ett paket från buzzador med en massa tandkräm från Pepsodent White Now som jag håller på att testa. Roligt att testa om det verkligen funkar! Vem vill inte ha vitare tänder liksom? Ska tydligen bli resultat direkt, men man får inte sköja bort tandkrämen med för mycket vatten. Jag som dricker en massa vatten efter tandborstningen. Det blir ett blått skum när man borstar, ser lite skumt ut! :) Jag kunde dock inte direkt se någon skillnad efteråt, eller kanske kanske lite? Kanske inbillning också. Jag sköljde säkert med för mycket vatten. Jaja, det ska tydligen bli resultat efter långvarigt borstande också så jag får se efter några veckor. :)

Nån som har testat och ser skillnad?

3 kommentarer:

  1. Jag har testat den och jag tycker inte den gjorde så stor skillnad.

    Hoppas också han blir bättre snart. Feber till och från varje dag :( Men hör av mig så snart dessa tänder slutar spöka!! Vi saknar ju er, kramkram

    SvaraRadera
  2. åh får jag också testa? :)

    SvaraRadera
  3. Veronica: okej trist! :(
    Linda: klart du får!Jag sparar en tub till dig. :)

    SvaraRadera