måndag 9 maj 2011

Barnkalas på Berns

Jag som aldrig vinner något, jo jag loovar brukar aldrig vinna något! Men förra veckan lyckades jag vinna tre saker! Jag kanske skulle ha passat på och köpa en trisslott? :) Dels grejerna som jag berättade om igår men jag lyckades också vinna biljetter till ett stort barnkalas event på Berns som hölls av Barnshopping.se. Vann biljetterna av me&i. Mer goodiebags! Gratis är ju rätt gott måste jag säga. :)
Min snälla kille hämtade upp oss från hotellet igår och körde hem oss, då fick jag krama och pussa på Wilmer också! Linda och jag lämnade alla grejer, packade skötväskan och hoppade på bussen in till stan. Det är mycket nu! Här är bilder på goodiebagen!




Efteråt blev det glass i kungsträdgården i den härliga solen! Ingen glass för mig dock, köpte en strut med två kulor för hela 35kr men lyckades tappa glassen direkt i gräset. Buuhuu. Turen verkade redan ha vänt. :(
Wilmer passade på att sova och Luna kröp runt i gräset och övade på att gå.


Dags att åka hem igen!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar