söndag 29 maj 2011

Strul

Är det bara jag som har problem med att lägga upp bilder och lämna kommentarer? Jäkligt irriterande måste jag säga. Kan inte lägga upp bilder från mobilen heller.

Måste få ursäkta för dåligt bloggande också. Denna vecka har vart helt galet busy. Det har vart utförsäljning, vårruset, mamma på besök, utvecklingsamtal på jobbet, kompis och bebisträffar, spabesök, middag med tjejkompisar. Rolig men galen vecka! Ska snart försöka komma ikapp.

Men idag blir det en tripp för mig in till stan och jaga klänning. Jag måste hitta en till ett bröllop i sommar. Jag ska tydligen alltid ha sån otur och aldrig hitta min storlek när jag hittat något jag gillar! Jag är tydligen ute för sent hela tiden. Så karlaplan det var länge sen, får se om jag hittar dit! Tur att det finns tunnelbana. Hittar jag dit och den passar så kan jag se om jag kan få ladda upp en bild.

1 kommentar: