torsdag 5 maj 2011

Mammablogg gala!


Linda ringde mig igår och hade fått för sig att vi skulle boka in oss på mammablogg galan som är nu på lördag. Jag trodde inte att det fanns biljetter kvar och hade inte haft en tanke på att gå, men jag var inte svårövertalad! 1 dygn utan bebis känns dock väldigt konstigt! Jag har inte vart ifrån Wilmer så länge sedan han föddes. Troligtvis kommer vi ha så trevligt att jag inte hinner tänka så mycket på honom. Han kommer nog ha det mysigt med sin pappa. Det är nog nyttigt för Wilmer att vara ifrån mig lite också.

Det ska bli superkul att träffa andra bloggmammor! Jag har ju sett på några av mina favoritbloggar att de ska gå,så  roligt att få se dem live! Bara man känner igen dem! :)

Jag hoppas på en trevlig kväll, kunna äta i lugn och ro, få klä upp mig lite, äta god middag, umgås med trevliga tjejer, dricka några glas och sen få sova på hotell! Roligt att få bo med Linda också, vi har ju lärt känna varandra genom våra bloggar och jag är jätteglad att vi har träffats!

Men nu blir det lite jobbigt att hitta något att ha på sig. Vad har man på sig på en gala egentligen? Plus att jag inte har tid att hitta något nytt så det blir till att rota i garderoben. Känner jag mig rätt så blir det något svart. Trist men funkar alltid.

Ska ni dit? Hoppas vi ses! Ser ni mig, kom fram och säg hej!

2 kommentarer:

  1. KUL med bloggala :)

    Vi vill antingne komma till er eller så kör vi andys.. vi kan väl betsämma när det närmar sig :D
    Kram

    SvaraRadera
  2. Åh ni kommer få superkul! Och ja det är nyttigt både för dig o Wilmer att vara ifrån varandra så inget dåligt samvete!

    SvaraRadera