torsdag 17 mars 2011

Vilken natt

Jag var så glad igår, det var strålande sol och vi var sammanlagt på tre promenader, Wilmer åt bra med mat både till lunch och en stor portion till middag och sov bra under dagen. Yes, äntligen!

Men natten blev inte rolig, han både spydde upp maten, vaknade täppt, snorig och väldigt lessen flera gånger och vägrade somna om. Tror han hade ont i magen stackarn. :( I dag har vi redan bytt tre bajsblöjor.. Stackarn, det blev nog lite för mycket mat för honom i går kväll, vi måste nog ta det lite lugnt med maten. Jag får nog börja ge honom gröt igen till middag. :(

Jag fick i alla fall sovmorgon i morse, det behövdes kan jag säga. Han är inte alls lika täppt idag, så jag hoppas att han inte håller på att bli sjuk. Jag och Niklas som just har pratat om att det är så skönt att han har vart så frisk hela vintern med undantag för vårt besök på akuten innan jul.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar