söndag 6 mars 2011

Klantig

Jag är så klantig, jag har lyckats halka på en parkering igen! Denna gång lyckades jag skrapa upp vänster hand men det blödde inte så mycket denna gång, det sved mest. Men nu på kvällen har det börjat göra ont som tusan i nacken och nyckelbenet. :( Bara jag inte fått någon spricka eller nåt! Dumma is säger jag! Jag klarar tydligen inte av att gå på halt underlag när jag är stressad.

Nej, nu är det nog bäst att jag håller mig inne tills våren är här. I all fall tills isen smält..

4 kommentarer:

  1. Hej gumman, vill du ses torsdag 24? Kramis

    SvaraRadera
  2. BRAAA, då kommer vi gärna till er =))

    Du kan ju maila adressen..

    KRAM

    SvaraRadera
  3. Nej men Malin har du ramlat igen? Hoppas du håller dig på benen tills senare i veckan då vi kommer över. :)Ska bli riktigt roligt att träffas. Båda flickorna sover just nu så jag ska passa på att laga köttfärsrätten du tipsade om. Utvärdering av Linneas reaktion kommer när vi ses. Tjingeling!

    SvaraRadera
  4. ja, jag vet! Så klantig! :) Men det är ingen fara. Jag måste lära mig att inte stressa bara, det är då det går åt skogen. :) Roligt, hoppas köttgrytan gillas! :)

    SvaraRadera