lördag 19 mars 2011

Fullspäckad lördag

Idag har vi haft fullt upp! Wilmer piggnade till rätt bra i går efter sin förmiddagslur och busade runt. Så väldigt sjuk var han inte. :) Men snorig.. Snorsugen och näsdropparna är hans fiende. :(

Idag var det premiär på Miniplask. Det gick faktiskt över förväntan även fast vi nog tycker att han var i minsta( yngsta) laget för denna kurs. Det är väldigt mycket dyk och doppningar, det känns som det kräver lite mer förståelse av barnet. Men Wilmer simmade själv med armpuffar vilket vi var väldigt imponerade av! Shit vad de kan.Vi fick hålla honom under hakan i början för han doppade lätt huvudet men efter någon minut så fattade han att han skulle hålla ner armarna så huvudet kom upp. Min lilla fisk! :)

Efter simmet promenerade vi hem och åt lunch och sedan vidare in till stan på födelsedagsfika hos min lillasyster. Syrran hade bakat kanelbullar och cupcakes! Gott, gott! :)


Bild lånad av syrran

Vi har bilen på verkstad just nu så vi tog bussen fram och tillbaka. Men guud vad folk det var när vi skulle åka hem, alla skulle visst hem med samma buss kändes det som. Vår vagn är ju inte gjord för att åka buss, det tar ju så sjukt stor plats på bussen. Helt idiotiskt att man inte kan fälla fram styret. Skönt att man har bil annars.

Wilmer har nya fina kläderna på sig dagen till ära. Man måste ju vara fin när man ska på kalas! Jag har inte hunnit ladda in bilderna på datorn ännu bara. Så bilder på Wilmer kommer..

Tyvärr tog vi inga bilder på själva kalaset, jag var upptagen med att äta cupcakes och prata med alla plus att vi inte orkade släpa på systemkameran på bussen. :)

Nu ska jag snart dra vinnarna i bambinotävligen, jag ska bara skriva alla lotter först!

1 kommentar:

  1. Jag som trodde du bakat för vi ska komma på torsdag ;) Hur tidigt kan vi komma? ;) KRAM

    SvaraRadera