torsdag 24 mars 2011

Torsdag

I dag började dagen stålande. Wilmer sov nästan hela natten! Jag vaknade 4.30 och upptäckte att jag inte hade blivit väckt tidigare, alltså hade Wilmer sovit från läggdags vid 20.30 ända till då! Jag började genast jubla tyst för mig själv och tänkte att han skulle sova hela natten. Men tyvärr vaknade han 20 minuter senare, men efter lite mat somnade han om och sov till klockan sju. Sköönt! Så länge har han inte sovit på flera veckor, han väcker oss redan vid sex tiden annars.

I dag har vi haft besök av söta Veronica och busiga Nim. Jag tog lite bilder så de kommer förhoppningavis snart! :)

Efter besöket tog jag en promenad med Wilmer så han skulle kunna sova, men jag höll ju på att blåsa bort! Inte mysigt promenadväder idag tyvärr.

1 kommentar:

  1. Ja det var väldigt blåsigt idag..kom ju stora virvlar med löv och sand hela tiden från alla håll...vi fick vända efter en stund och ställa oss på innergården för lite lä.

    Skönt att din lilleman sover gott..oscar har varit snuttig efter vaccinet han fick i måndags...

    SvaraRadera