fredag 4 mars 2011

Pinsamt!

Wilmer bestämde sig för att han inte alls behövde sova någonting nu på förmiddagen så efter lite bråkande fick han vara uppe och leka lite, men sen kände jag att det var bäst att ta en promenad med vagnen om det skulle bli någon sömn. Annars skulle det nog bli svårt att få i honom lunchen. Så jag klär på honom och panikviker ihop lite kartonger som jag vill passa på att slänga ( vi måste gå till en återvinningsstation en bit i från oss).

Mitt i allt blir jag uppringd av Frida på BVC, hon undrade om alla var bra eftersom vi inte hade dykt upp på 8-månaderskontrollen i tisdags!!? Shit, det hade jag alldeles glömt bort!! OCH tydligen glömt att skriva in i kalendern, jag skriver verkligen in allt i min kalender! Väldigt pinsamt måste jag säga! Men hon var väldigt lugn. Sånt som händer, sa hon. Jaa, men det brukar inte hända mig! Snacka om att jag har blivit disträ på sistonne. :(

Jaja, vi fick en ny tid nästa vecka. Den skyndade jag mig att skriva in i kalendern i alla fall.

3 kommentarer:

  1. Ja man e lite glömsk nuförtiden...hihi

    SvaraRadera
  2. sånt som händer! men jag kan blir sur på att de inte ringer på en gång, 3 dagar senare.. why? :)

    SvaraRadera
  3. Precis! Varför inte ringa direkt? Jag var ju hemma så jag hade ju kunnat komma lite senare.

    SvaraRadera