måndag 6 december 2010

Vinterkräksjukan

Niklas har fått vinterkräksjukan! :( Hoppas, hoppas att jag och Wilmer slipper..Det var i går eftermiddag som Niklas började må illa och sen låg han däckad hela kvällen. Jag sov på soffan i natt och vi har nu separata badrum och försöker hålla oss i från varandra så mycket som det går. Niklas är förvisad till sovrummet, men där har han det bra med en skön säng och TV så han kan kolla hur mycket sport han vill. :)

Jag känner mig fortfarande friskt, kan jag ha en sån tur att jag slipper bli smittad? Det är väl nästan stört omöjligt att inte bli smittad men jag har förhoppningen om det i alla fall..

Vi skulle till plastikkirurgen i dag med Wilmer men jag ringde och avbokade igår, jag tror inte de vill ha oss där iaf. :)

4 kommentarer:

  1. Stora lyckönskningar till er att ni slipper kräksjukan. Ni har en vecka på er att tillfriskna så ses vi på lördag. Kram kram

    SvaraRadera
  2. Tack snälla Stina! Vi har klarat oss hittills och Niklas börjar må bättre nu. Så jag håller tummarna på att vi klarar oss i från den!

    SvaraRadera
  3. Usch vad jobbigt med sjukstuga. Har något som kanske kan pigga upp inne hos mig till dig :-)

    SvaraRadera
  4. japp så vad är dina 7 sanningar??? :-D

    SvaraRadera