torsdag 16 december 2010

Snart jul

Imorrn är det ju redan fredag och veckan har nästan flygit fram känns det som!

Idag var det bara snöat och snöat. Inte så farligt tyckte jag och gav mig i väg till öppna förskolan som ligger en dryg 20 minuters promenad bort. Men det gick inte snabbt att ta sig fram i djupsnö och motvind när man kör en barnvagn. Vilket träningspass, jag behöver ingen gymkort här inte!



Det är en vecka kvar till jul och alla julklappar utom en är klara, skönt! Det är bara paketinslagningen som är kvar. Julkorten skickades i måndags så de borde väl komma fram snart? I helgen ska vi åka hem till min mamma och göra julgodis! Sen är det väl bara maten som ska inhandlas.

Jag försöker också sy ett förkläde som jag hoppas jag hinner sy klart till jul..Det är ju lite svårt när man inte kan koncentrera sig fullt ut på något, man måste ju underhålla Wilmer hela tiden.  :)

1 kommentar:

  1. Mysiga kort!

    Ja men då gillar han nog att dyka :)

    Vi hade ett bra julfirande i förtid. Nim fick ju en sandlåda och en läragåvagn och sparpengar. Super!! Och så en bok :)) Kul kul :))

    Nehe nu ska vi snart åka hemåt. Hoppas er helg vart bra, kramkram

    SvaraRadera