tisdag 7 december 2010

Award


Jag har fått ett award av snälla Angelica!  Tack, tack! :)

Nu ska jag berätta sju sanningar om mig själv:

1. Jag blir alltid högröd i ansiktet när jag ska tala inför folk jag inte känner. Jag tycker det är sjukt jobbigt och gör allt för att slippa prata inför många människor.
2. Jag blir alltid lite grinig när jag är hungrig, men ge mig mat och jag blir glad igen!
3. Jag älskar att shoppa och kan tillbringa timmar med att bara strosa i affärer ( men vilken tjej kan inte det).
4. Jag använder omedvetet fel "uttryck" när jag talar och hittar på egna ord, som tex kåkslott istället för kråkslott eller välskinnad som jag antar är en kombo av välbehållen och helskinnad. Niklas skrattar gott åt mina "missar" men det bjuder jag på. :)
5. Jag är lite manisk på att göra listor, allt från inköpslistor till "att göra" listor.
6. Jag älskar att sy och pyssla men tyvärr har jag lite svårt att slutföra påbörjade projekt.
7. Jag älskar godis och är galen i lakrits!

Jag vill skicka detta award vidare till Stina, Linda och Veronica!

4 kommentarer:

  1. Haha jag kunde lika gärna ha varit den som gav de 7 sanningarna. Kul med nån som e så lik :-)

    SvaraRadera
  2. Jaha, vad roligt! :) Jag kände igen mig i de flesta av dina också! :)

    SvaraRadera
  3. tack :) ska ta ta i denna uppgift så snart som möjligt!

    tack för idag! kul att ses, som vanligt!

    SvaraRadera
  4. Varsågod Linda! :) Ja, tack själv alltid lika trevligt! :)

    SvaraRadera