onsdag 22 december 2010

Julklapparna klara!

Idag handlade jag och Wilmer de sista julklapparna i Sickla. Det är väldigt ovanligt för att vara mig att vara så sent ute. Men nu är de i alla fall fixade och inslagna! Skönt att bocka av det från "att göra" listan. Nu ska jag bara sätta ihop granen. Ja,. vi kör med plastgran. :) Imorrn kommer min familj och då kan vi hjälpas åt att klä granen. Granen ska kläs dagen före julafton, så har vi alltid gjort i min familj. Man vill ju inte hinna trötta på den innan julafton är över.

Wilmer mår fortfarande bra förutom att han bajsar hela tiden ( läs väldigt ofta), men han verkar inte må dåligt av det så jag hoppas att det börjar bli bättre. Han får bara bröstmjölk nu tills magen är återställd.

2 kommentarer:

  1. Tack :)

    Läste att du bara ger bröstmjölk nu, bajsar de inte mer då? Har för mig att Nim bajsade mer när han bara åt flytande. Man glömmer ju så fort. Men som du skriver, huvudsaken att han inte mår dåligt av det :)

    Skönt att slippa åka runt, hoppas ni får en riktigt mysig jul :) många kramar från oss

    SvaraRadera
  2. hoppas han blir helt bra snart! men skönt att det går åt rätt håll. hoppas luna blir mirakulöst frisk snart också.. :)

    SvaraRadera