tisdag 7 december 2010

Vi lever!

Det verkar som att vi har klarat oss från kräksjukan! Skönt i så fall.. Idag har jag tvättat sängkläderna så nu vågar jag nog flytta in i sovrummet igen. :)

Idag var Wilmer och jag på promenad med mammagruppen. Jag trodde faktiskt inte att det skulle dyka upp någon igen men efter en stund kom iaf Anna så vi kunde ta en promenad. Lite dålig sammanhållning i vår grupp tycker jag. Iof så är det ju lite dåligt väder så många vill väl hålla sig hemma kanske.

Idag på kvällen när jag skulle byta på Wilmer så började han suga på sina tår för första gången! Eftersom det var en bajsblöja så böjde jag väl upp hans ben extra mycket, annars brukar han alltid hålla i fötterna med händerna men han har aldrig kommit så nära att han kan suga på dem. Hihi, det såg så roligt ut när han låg där dubbelvikt! :)

1 kommentar:

  1. Hej gumman, tack så mkt. Men har redan fått den flera gånger och gjort den :D

    Skönt att ni klarade er från kräksjukan! Vi har också sluppit än sålänge, peppar peppar!

    Hoppas ni får en bra onsdag :)

    SvaraRadera