söndag 5 september 2010

Tjejmilen

Idag har jag och Wilmer tillbringat dagen tillsammans med hur mycket folk som helst på gärdet. Vi hejade på Wilmers mormor och moster som var så duktiga och orkade springa tjejmilen. Morbror Nicklas var också med och vi fick roa oss själva medan de sprang. Nicklas körde Wilmer i barnvagnen runt gärdet, vi åt korv, Wilmer drack bröstmjölk, sen fick Wilmer vara i bärselen. Allt var väldigt spännande, det var ju så mycket att kolla på! Moster kom i mål först och eftersom hon inte tål gluten så gav hon sin ostkaka till mig! Gott! Mormor kom en liten stund senare. Sen åkte vi hem till moster vilket innebär att Wilmer åkte tunnelbana för första gången!

Nästa år kanske man skulle vara i sån bra form så man själv vågar ställa upp i tjejmilen. :) Jag orkade ju faktiskt springa Vårruset förra året men jag hade aldrig orkar springa längre än så. Men vem vet, kanske nästa år. Jag kan i alla fall sikta på vårruset igen så får vi se hur det går. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar